Szkolenie

LEAN STARTUP

 

Proponowany warsztat, to zmiana w myśleniu i kulturze organizacyjnej w kierunku myślenia kreatywnego, ale osadzonego w ramach twardego biznesu.

Zapoznanie z metodą przekładania idei, spostrzeżeń, czy okazji biznesowych na nowe produkty lub innowacje w istniejących produktach na mierzalne rezultaty biznesowe

Szkolenie dotyczy jednego z trzech podstawowych elementów ekosystemu do stworzenia Fabryki innowacji w organizacji.

ADRESACI SZKOLENIA

Szkolenie kierowane jest przede wszystkim do osób pełniących rolę Product Owner, Business Development Manager i innych odpowiedzialnych za budowanie i rozwijanie oferty produktów i usług cyfrowych.

Ze szkolenia skorzystają również: dyrektorzy działów sprzedaży, dyrektorzy marketingu oraz produktów i usług cyfrowych.Szkolenie w formie warsztatów może być również wspaniałą okazją do integracji zespołu odpowiedzialnego za rozwój produktu/usługi cyfrowej.

MATERIAŁY SZKOLENIOWE

  • Wydruk materiałów wykorzystywanych w trakcie szkolenia (prezentacja)
  • Komplet materiałów biurowych

INFORMACJE DODATKOWE

Czas trwania szkolenia: 1 dzień
Wielkość grupy: 6- 12 osób
Wymagania: Brak wymagań wstępnych

Akredytacja/Podstawa merytoryczna

Przedstawiona w warsztacie wiedza bazuje na wieloletnim doświadczeniu we wdrażaniu i stosowaniu wskazanej metody oraz na światowych dobrych praktykach, standardach i raportach.

Prowadzący są doświadczonymi trenerami i ekspertami w zakresie wdrażania opisywanej metody.

Materiały do pobrania

Warunki udziału w szkoleniach / egzaminach, instrukcje i formularze.

ZAKRES SZKOLENIA

Wprowadzenie,

  • Omówienie teoretyczne metody Lean Startup ze wskazaniem istotniejszych, lub mniej oczywistych elementów.
  • Rozegranie gry symulacyjnej, w trakcie której będzie testowana i utrwalana wiedza.
  • Omówienie kilku bardziej i mniej znanych case study startupów.

Na szkoleniu uczestnicy dowiedzą się m.in.:

  • Jak określać zakres MVP (Minimum Viable Product)?
  • Jak testować hipotezy biznesowe?
  • Kiedy i jak wykonywać zwroty strategiczne?
  • Jak zbierać i analizować informację zwrotną od klientów?

 

Formularz kontaktowy

Jeżeli nie znalazłeś dla siebie dogodnego terminu szkolenia, skontaktuj się z nami, a na pewno znajdziemy dla Ciebie satysfakcjonujące rozwiązanie.

Błąd: Brak formularza kontaktowego.