Rolą RETHINK było przeprowadzenie szybkiego cyklu designu i prototypowania, który miał sprawdzić i doszczegółowić koncepcję oraz zmodyfikować ją tak, aby w jak najlepszy sposób wspierała użytkowników w codziennej pracy.
Zakres współpracy:Wsparcie kreatywne redesignu narzędzia CRM. . Klient:Instytucja Finansowa (Bank) Okres współpracy:2018 |
Celem współpracy było upewnienie się, że przeprowadzany wewnętrznie w banku redesign CRM odpowiada na potrzeby odbiorców.
Rolą RETHINK było przeprowadzenie szybkiego cyklu designu i prototypowania, który miał sprawdzić i doszczegółowić koncepcję oraz zmodyfikować ją tak, aby w jak najlepszy sposób wspierała użytkowników w codziennej pracy.
W pięciotygodniowym, intensywnym cyklu pracy kreatywnej zostały przeprowadzone warsztaty design thinking, a następnie został opracowany i przebadany z użytkownikami prototyp narzędzia, na bazie którego powstał backlog dla zespołu agile. Efektem współpracy było wypracowanie szczegółowej koncepcja kluczowych ekranów CRM, modyfikująca w istotny sposób wcześniejsze założenia.
Service Design Thinking.