ITIL Operational Support & Analysis
4 300 PLN
Cena netto szkolenia z egzaminem online za os.
Pięciodniowy kurs w pełni zgodny z najnowszą edycją biblioteki ITIL® (ITIL® 2011 Edition) zapoznający uczestników z obszarem utrzymania i wsparcia operacyjnego usług (Operational Support & Analysis). Szkolenie koncentruje się na operacyjnych aktywnościach realizowanych w ramach procesów, wykorzystywanych technikach, mierzeniu ich efektywności i ich doskonaleniu. Kurs przygotowuje do egzaminu pozwalającego uzyskać certyfikat ITIL® Intermediate: Operational Support & Analysis wydawany przez organizację akredytującą.
ITIL® Intermediate Capability Stream: Operational Support & Analysis (OSA)
- Kadra kierownicza w zakresie IT, pracownicy i kierownicy zespołów IT
- Konsultanci IT
- Właściciele procesów IT i Właściciele Usług IT
- Audytorzy procesów w zakresie IT
- Profesjonaliści IT związani z operacyjnym zarządzaniem usługami, obsługą zgłoszeń użytkowników usług, nadzorem nad nadawaniem uprawnień dostępu użytkownikom i bieżącym monitorowaniem infrastruktury IT
- Przyszli trenerzy w obszarze zarządzania usługami IT
- Osoby zainteresowane zdobyciem praktycznej wiedzy z zakresu zarządzania usługami IT i rozwojem swojej kariery w tym obszarze.
ITIL® Intermediate Capability Stream: Operational Support & Analysis (OSA)
- Wprowadzenie do utrzymania i wsparcia operacyjnego usług (Introduction to Operational Support & Analysis)
- Proces Zarządzania zdarzeniami (Event Management)
- Proces Zarządzania incydentami (Incident Management)
- Proces Realizacji wniosków (Request Fulfilment)
- Proces Zarządzania problemami (Problem Management)
- Proces Zarządzania uprawnieniami dostępu (Access Management)
- Funkcje eksploatacji usług, role i odpowiedzialności
- Wdrożenie, doskonalenie i wyzwania technologiczne
- Próbny egzamin z kluczem odpowiedzi i wyjaśnieniem.
Integralną częścią szkolenia jest formalny egzamin ITIL® Intermediate Operational Support and Analysis.
ITIL® Intermediate Capability Stream: Operational Support & Analysis (OSA)
Dyplom ukończenia szkolenia AKADEMII DIGITAL CHAMPIONS.
ITIL® Intermediate Capability Stream: Operational Support & Analysis (OSA)
- Operational Support and Analysis Intermediate Capability Handbook (pocketbook)
- akredytowane materiały szkoleniowe,
- słownik pojęć i skrótów,
- próbny egzamin z kluczem odpowiedzi
- dyplom ukończenia szkolenia
ITIL® Intermediate Capability Stream: Operational Support & Analysis (OSA)
Czas trwania szkolenia: 5 dni.
Wielkość grupy: 8-12 osób.
Wymagania:
- znajomość języka angielskiego,
- certyfikat „ITIL®Foundation” (w wersji V3 lub 2011) lub „ITIL® V2 Foundation” wraz z certyfikatem „ITIL®Foundation Bridge”.