ITIL Service Operation
3 300 PLN
Cena netto szkolenia z egzaminem online za os.
Trzydniowy kurs w pełni zgodny z najnowszą edycją biblioteki ITIL® (ITIL® 2011 Edition) zapoznający uczestników z podstawowymi koncepcjami, procesami i politykami fazy Eksploatacji Usług (Service Operation) w modelu ITIL®. Szkolenie obejmuje omówienie poszczególnych procesów związanych z przekazaniem usług IT i przygotowuje do egzaminu pozwalającego uzyskać certyfikat ITIL® Intermediate: Service Operation wydawany przez organizację akredytującą.
ITIL® Intermediate Lifecycle Stream: Service Operation (SO)
- Dyrektorzy IT i kadra kierownicza w zakresie IT
- Konsultanci IT
- Właściciele procesów IT i Właściciele Usług IT
- Kierownicy Projektów
- Kierownicy Centrów Wsparcia Użytkownika
- Kierownicy zespołów technicznych – związanych z utrzymaniem i wsparciem usług i infrastruktury IT
- Audytorzy procesów w zakresie IT
- Profesjonaliści IT związani z obsługą zgłoszeń użytkowników, nadzorem nad nadawaniem uprawnień dostępu użytkownikom i bieżącym monitorowaniem infrastruktury IT
- Przyszli trenerzy w obszarze zarządzania usługami IT
- Osoby zainteresowane zdobyciem praktycznej wiedzy z zakresu zarządzania usługami IT i rozwojem swojej kariery w tym obszarze.
ITIL® Intermediate Lifecycle Stream: Service Operation (SO)
- Wprowadzenie do Eksploatacji Usług (Introduction to Service Operation)
- Pryncypia Eksploatacji Usług (Service Operation Principles)
- Proces Zarządzania zdarzeniami (Event Management)
- Proces Zarządzania incydentami (Incident Management)
- Proces Zarządzania problemami (Problem Management)
- Proces Realizacji wniosków (Request Fulfilment)
- Proces Zarządzania uprawnieniami dostępu (Access Management)
- Czynności Eksploatacji Usług (Common Service Operation Activities)
- Funkcje Eksploatacji Usług (Service Operation Functions), organizacja Eksploatacji usług i kluczowe role w obszarze Eksploatacji usług
- Wdrożenie i doskonalenie obszaru Eksploatacji usług
- Wyzwania, krytyczne czynniki sukcesu (CSFs) organizacji IT i kluczowe wskaźniki wydajności (KPIs) procesów
- Próbny egzamin z kluczem odpowiedzi i wyjaśnieniem.
Integralną częścią szkolenia jest formalny egzamin ITIL® Intermediate: Service Operation.
ITIL® Intermediate Lifecycle Stream: Service Operation (SO)
Dyplom ukończenia szkolenia AKADEMII DIGITAL CHAMPIONS.
ITIL® Intermediate Lifecycle Stream: Service Operation (SO)
- Key Element Guide Service Operation (pocketbook)
- akredytowane materiały szkoleniowe w języku angielskim,
- słownik pojęć i skrótów,
- próbny egzamin z kluczem odpowiedzi,
- dyplom ukończenia szkolenia.
ITIL® Intermediate Lifecycle Stream: Service Operation (SO)
Czas trwania szkolenia: 3 dni.
Wielkość grupy: 8-12 osób.
Wymagania:
- znajomość języka angielskiego,
- certyfikat „ITIL®Foundation” (w wersji V3 lub 2011) lub „ITIL® V2 Foundation” wraz
z certyfikatem „ITIL®Foundation Bridge”.