ITIL Service Strategy
3 300 PLN
Cena netto szkolenia z egzaminem online za os.
Trzydniowy kurs w pełni zgodny z najnowszą edycją biblioteki ITIL® (ITIL® 2011 Edition) zapoznający uczestników z podstawowymi koncepcjami, procesami i politykami fazy Strategii Usług (Service Strategy) w modelu ITIL®. Szkolenie obejmuje omówienie poszczególnych procesów związanych ze strategicznym zarządzaniem usługami IT i przygotowuje do egzaminu pozwalającego uzyskać certyfikat ITIL® Intermediate: Service Strategy wydawany przez organizację akredytującą.
ITIL® Intermediate Lifecycle Stream: Service Strategy (SS)
- Dyrektorzy IT i kadra kierownicza w zakresie IT
- Analitycy, Architekci i Projektanci IT
- Konsultanci IT
- Właściciele procesów IT i Właściciele Usług IT
- Kierownicy Projektów
- Audytorzy procesów w zakresie IT
- Profesjonaliści IT związani z planowaniem i nadzorowaniem finansów IT, opracowaniem strategii IT, definiowaniem wymagań biznesowych i analizą potrzeb klientów biznesowych
- Przyszli trenerzy w obszarze zarządzania usługami IT
- Osoby zainteresowane zdobyciem praktycznej wiedzy z zakresu zarządzania usługami IT i rozwojem swojej kariery w tym obszarze.
ITIL® Intermediate Lifecycle Stream: Service Strategy (SS)
- Wprowadzenie do Strategii Usług (Introduction to Service Strategy)
- Pryncypia Strategii Usług (Service Strategy Principles)
- Proces Zarządzania strategicznego usługami IT (Strategy Management for IT Services)
- Proces Zarządzania portfelem usług (Service Portfolio Management)
- Proces Zarządzania finansowego usługami IT (Financial Management for IT Services)
- Proces Zarządzania popytem (Demand Management)
- Proces Zarządzania relacjami z biznesem (Business Relationship Management)
- Organizacja Strategii usług i kluczowe role w obszarze Strategii usług
- Wdrożenie i doskonalenie obszaru Strategii usług
- Wyzwania, krytyczne czynniki sukcesu (CSFs) organizacji IT i kluczowe wskaźniki wydajności (KPIs) procesów
- Próbny egzamin z kluczem odpowiedzi i wyjaśnieniem.
Integralną częścią szkolenia jest formalny egzamin ITIL® Intermediate: Service Strategy.
ITIL® Intermediate Lifecycle Stream: Service Strategy (SS)
Dyplom ukończenia szkolenia AKADEMII DIGITAL CHAMPIONS.
ITIL® Intermediate Lifecycle Stream: Service Strategy (SS)
- Key Element Guide Service Strategy (pocketbook),
- akredytowane materiały szkoleniowe w języku angielskim,
- słownik pojęć i skrótów,
- próbny egzamin z kluczem odpowiedzi,
- dyplom ukończenia szkolenia.
ITIL® Intermediate Lifecycle Stream: Service Strategy (SS)
Czas trwania szkolenia: 3 dni.
Wielkość grupy: 8-12 osób.
Wymagania:
- znajomość języka angielskiego,
- certyfikat „ITIL®Foundation” (w wersji V3 lub 2011) lub „ITIL® V2 Foundation” wraz
z certyfikatem „ITIL®Foundation Bridge”.