Wsparcie kreatywne redesingu narzędzia CRM

Rolą RETHINK było przeprowadzenie szybkiego cyklu designu i prototypowania, który miał sprawdzić i doszczegółowić koncepcję oraz zmodyfikować ją tak, aby w jak najlepszy sposób wspierała użytkowników w codziennej pracy.

Zakres współpracy:

Wsparcie kreatywne redesignu narzędzia CRM.

.

Klient:

Instytucja Finansowa (Bank)

Okres współpracy:

2018

(pobierz case)

Opis:

Celem współpracy było upewnienie się, że przeprowadzany wewnętrznie w banku redesign CRM odpowiada na potrzeby odbiorców.

Zakres prac RETHINK:

Rolą RETHINK było przeprowadzenie szybkiego cyklu designu i prototypowania, który miał sprawdzić i doszczegółowić koncepcję oraz zmodyfikować ją tak, aby w jak najlepszy sposób wspierała użytkowników w codziennej pracy.

W pięciotygodniowym, intensywnym cyklu pracy kreatywnej zostały przeprowadzone warsztaty design thinking, a następnie został opracowany i przebadany z użytkownikami prototyp narzędzia, na bazie którego powstał backlog dla zespołu agile. Efektem współpracy było wypracowanie szczegółowej koncepcja kluczowych ekranów CRM, modyfikująca w istotny sposób wcześniejsze założenia.

Metodologie i narzędzia:

Service Design Thinking.

Zaangażowanie:

Rezultaty:

Zobacz takze:

2024-06-19 14:49:01

Skalowanie agile - jak zarządzać zmianą?

#Agile, #SAFe, #Scaled Agile Framework, #transformacja agile, #webinar,

2024-06-19 10:59:56

Partnerstwo w relacjach międzypokoleniowych - nagranie webinaru

#dialog międzypokoleniowy, #pokolenia w biznesie, #pokolenie z,

2024-05-28 20:35:41

Planowanie średnioterminowe w agile, czyli jak wyjść poza horyzont sprintu | nagranie webinaru

#Agile, #Big Room Planning, #SAFe, #Scaled Agile Framework,